Autor: Marek Cyganik (mcyganik_at_kki.net.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 16:10:58 MET

Witam wszystkich uczestnikow Chemfana i moze na poczatek kilka slow o sobie. Urodzilem sie w pierwszej polowie roku... A tak na powaznie to jestem swiezym (z lipca ub.roku) absolwentem Inzynierii Materialowej i Ceramiki
na AGH w Krakowie. Tak, ze z chemia mialem troche do czynienia. I mam dalej. Pracuje w Zakladach Materialow Ogniotrwalych w Skawinie (niedaleko Krakowa) i dalej interesuje sie nowinkami naukowymi nie tylko z pola chemikow. To moze na poczatek tyle.

Marek Cyganik

--
SKorzyStaj z NAJlepSZeJ OfErtY !!!  NiE waHaj siE !!!
ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP... http://www.virgo.com.pl