Autor: vvip (vvip_at_kki.net.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 20:11:45 MET

=?iso-8859-2?Q?Kula_Przemys=B3aw?= wrote:

> u profesora wszystko wporzadku zanosi sie na to ze zakład sie rozrosnie bo
> prof dostal duzy europejski grant na badania. prof Czupryński (nie wiem czy
> znasz?)
> ciagle zabiegany tworzy filmy edukacyjne do bloku telewizji edukacyjnej az
> mi Go zal.
> Odezwe sie jeszcze ale sesja rzadzi sie swoimi prawami.
> Pewnie powoi zapominasz co to slowo oznacza.
> czesc
> Przemek Kula "pinki"

*to jest lista dyskusyjna*
prywatne listy powinno sie wysylac na prywatne skrzynki

--

           Pawel Sobczak
     http://www.kki.net.pl/vvip/

 Popieram Protest Polskich Internautow
   http://riva.koti.com.pl/~protest

--
------- L A C Z Y   N A S   C O R A Z   W O L N I E J -----------
0202122 -> darmowy dostep do internetu juz od 3 tys. zl / mies.

--
Pusty kartridz? Chcesz miec pelny, tani i markowy odwiedz sklep internetowy
http://www.agawa.pl Wylaczny importer JetTec, przedstawiciel Imation, 3m, REF