Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 09:04:42 MET

Ostatnio dopadl mnie piewszy tegoroczny numer orbitala... Pierwsze zdanie z pierwszego artykulu wyglada tak:
"W ostatnim roku konczacego sie XX wieku XLII Zjazd Naukowy Polskiego
Towarzystwa Chemiczego (...) odbyl sie w Rzeszowie w dniach (...)."

Pomyslalem iz nie bede sie sie czepial (pisali to dwaj profesorowie) a tu czytam relacje z forum mlodych:
"(...) do zobaczenia w nowym tysiacleciu!!!"
A to pisala moja kolezanka.

Bardzo mnie dziwi to ze w telewizji az takie pierdoly gadaja, ale jak zobaczylem ta sama logige wsrod chemikow, ludzi o scislym umysle to naprawde lapy mi opadly. Tym bardziej iz ta kolezanke chcialbym zobaczyc szybciej niz w nowym tysiacleciu.

gdzie sie podzialy podstawy logiki systemu dziesietnego??? Czy posrod Waszego towarzystwa rowniez jest zauwazalny brak tej logiki??? pozdrawiam i czekam na odpowiedzi...
Luke

Lukasz Kuzma
Department of Chemistry
Wroclaw University of Technology