Autor: Waldemar Goldeman (waldzia_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 18:43:46 MET

Witam wszystkich jestem nowym członkiem tej grupy dyskusyjnej, wiec chcialbym sie troche przedstawic. Chemia interesuje sie od dobrych kilku lat, dlatego tez jestem aktualnie studentem III roku chemii na Politechnice Wroclawskiej. Chetnie pogadam na wszelkie tematy chemiczne, szczegolnie zwiazane z chemia organiczna W miare mozliwosci pomoge w problemach natury chemicznej, czy to syntetycznej, literaturowej... po prostu wszystko co sie wiaze z chemia. Bede sie staral wysylac rozne ciekawostki, nowinki oraz bede sie staral zwracac do Was z moimi problemami chemicznymi (w koncu co dwie glowy to nie jedna).
Od chwili kiedy odbierzezsz ta wiadomosc mozesz juz , ze mna korespondowac, bede sie cieszyl z kazdej wiadomosci i z wielka checia na nia odpowiem.

WALDEMAR GOLDEMAN