Autor: Michał Szulc (mszulc_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 12 Nov 1999 - 18:14:21 MET

 Mam troche nietypowy problem, ale mam nadzieje, ze zwracam sie pod  wlasciwym adresem...
 W mojej szeroko pojetej "dzialanosci artystycznej" chcialbym wykorzystac
 rowniez metody fotograficzne. Chodzi mi o utrwalaniu zdjec (cz.-b.) na  roznym materiale - nie koniecznie papierze. Na rynku jest dostepna  emulsja fotograficzna, ktora mozna pokrywac dowolne przedmioty, ale jest
 bardzo droga i praktycznie niedostepna. Chcialbym sporzadzic ja wlasnymi
 silami. Do tej pory probowalem reakcji: AgNO3+NaCl -(ciemno)->AgCl+NaNO3
 -(swiatlo)-> Ag+Cl2 itd. z tiosiarczanem. Chemicznie wszystko ladnie  wyglada, ale w praktyce... Wychodza czarne plamy, ale daleko im do  dobrych zdjec. Probowalem "zwiazac" chlorek srebra w zelatynie, ale  tworzy sie biala emulsja.
 Eksperymentatorow i posiadaczy literatury prosze o kontakt :)

 Pozdrawiam,
 Michal

   GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/ Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl  Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html