Autor: Jakub Breliński (brela_at_kris.top.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 22:02:34 MET

Witam po raz kolejny.
Dziekuje Tomaszowi Zychowi z informacje o stalej D.-H. Mam jednak prosbe o ewentualne przeslanie mi wartosci liczbowej stalej Debey'a-Huckla, gdyz potrzebuje ja na jutro.

Qba

Ps. Zapisalem sie na ta liste rowniez pod adresem e-mail mojej komorki 48601070126_at_text.plusgsm.pl ,dzieki temu moge odebrac listy gdziekolwiek sie znajduje (polecam) Niestety listy bede wysylal z tego adresu tylko okazjonalnie.
Jakub Breliński
brela_at_kris.top.pl
48601070126_at_text.plusgsm.pl (text only) http://www.kris.top.pl/~brela