Autor: Kuba Breliński (brela_at_kris.top.pl)
Data: Mon 01 Nov 1999 - 10:53:37 MET

Czesc :))
Nazywam sie Jakub Brelinski i mieszkam w Poznaniu. Obecnie jestem studentem 3 roku Technologii chemicznej na Politechnice Poznanskiej.
Interesuje sie chemia, grafika, telefonami komorkowymi i ogolnie mowiac technika komputerowa.
Ze wzgledu na zblizajacego sie sylwestra 2000 chcialbym zaproponowac dyskusje o ciekawych doswiadczeniach z fajerwerkami (mile widziane przepisy). Wszelkie przepisy i ewentualne zdjecia efektow postaram sie umiescic na mojej stronie WWW, ktorej adres znajduje sie ponizej.

Pozdrowienia

                Qba
 JAKUB BRELIŃSKI:
brela_at_kris.top.pl