Autor: Piotr Pospiech (pospiech_at_us.edu.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 08:00:04 MET DST

Piotr Solarz wrote:

> Teraz mamy kapitalizm :) Jakie korzysci odniose jak wypelnie ta ankiete?
> Piotrek

Materialista:-)

> [...]
> : Od: Jacek Roznowski <jacekro_at_tichy.ch.uj.edu.pl>
> : Poniewaz sa wsrod adresatow ludzie zajmujacy sie naukowym wykorzystaniem
> : komputerow zapraszam na strone:
> : http://alf.pasjo.net.pl/~piotrek/index_ankieta.html
> : Jest tam formularz ankiety dotyczacej celow uzywania komputera, i
> : znaczenia jego jako narzedzia.
> : Wystarczy tylko zaznaczac opcje i wyslac. Zadnego zmudnego wpisywania
> : wielu zdan, czy czegos w tym stylu.
> : Ankieta nie jest szeroko rozreklamowana (a szkoda bo jest bardzo
> : pouczajaca),i mysle, ze malo kto przypadkowo na nia trafi.

Z ankiety:

72.Dostęp dla człowieka do Internatu w obecnym świecie jest ...

                                ^^^
???

Z tymi 3 min. do wypelnienia to troche facet przesadzil. Wg mnie pomysl na ankiete dobry, dobor pytan mierny (niektore sa zle sformuowane i nielogiczne). Np. jak ktos nie uzywa irc, dlaczego ma pozniej odpowiadac na pyt.: "Co dają ci kontakty na IRC z nieznajomymi?" albo uzupelniac zdanie "Korzystanie z IRC daje mi ..."
Podobnych wpadek jest wiecej.

--
|    \  |    \   PIOTR POSPIECH
|     | |     |  e-mail: pp_at_pirxnet.pl
|___ /  |___ /   e-mail 2: pospiech_at_us.edu.pl