Autor: Jacek Migdal (migdalek_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 10:22:53 MET DST

On Wed, 20 Oct 1999, Jacek Achremowicz wrote:

> Szanowni Panstwo !
>
> Zwracam sie do Was z pytaniem w jaki sposob utylizuje sie freon -
> interesuje mnie szczegolnie dichlorodifluorometan i difluorometan.
> Czy w Polsce istnieja instytucje zajmujace sie tego rodzaju
> dzialalnoscia.

Jezeli chodzi o utylizacje freonow, jednym ze sposobow jest przerobka ich na teflony. Jezeli chodzi o szczegoly, zajmuje sie tym prof. Kirszensztejn z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. www.amu.edu.pl (jest to strona glowna uniwerku) szukaj w Zespol dyd-wych chemii nieorganicznej kontakt: kirszen_at_vm.amu.edu.pl

--
Zycie jest piekne
zyjmy wiec glosno

Jacek Migdal