Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Thu 14 Oct 1999 - 14:24:22 MET DST

sluzacych tylko i wylacznie do obslugi pH-metrow. Na poczatek proponuje www.camsoft.com

> Jurek

Dzieki za odpowiedz,
To troche nie tak. Jesli korzystam z zewnetrznego programu, komunikacja dziala znakomicie. Moge wczytac dane do pliku, do schowka, lub nawet do Excela. Chcialem jednak wykorzystac Microsoft Communication Library, dostarczana jako formant ActiveX a sluzaca wlasnie do wczytywania danych do Excela. I tego nie potrafie zrobic, mimo, ze postepuje zgodnie z instrukcja. Pozdrowienia

Pawel Pawlowicz

Produkty pana Gatesa maja to do siebie ze nigdy nie wiadomo czy beda dzialac. Jesli postepujesz zgodnie z instrukcja, tym gorzej. Doprawdy nie wiem co Ci doradzic. Najprawdopodobniej Library masz zle skonfigurowany lub nie dziala polaczenie z Exelem (tez kwestia konfiguracji). Moze poproboj roznych sztuczek z defragmentacja dysku i wyrzuceniem temp'ow. Czsami to pomaga.

Powodzenia

Jurek

Do You Yahoo!?
Bid and sell for free at Yahoo! Auctions.