Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Thu 14 Oct 1999 - 09:05:12 MET DST

Pawel Pawlowicz KCh <paw-p_at_ozi.ar.wroc.pl> wrote: Witam,
Mam nastepujacy problem: chcialem podlaczyc pHmetr do PC przez port szeregowy. Wszytko dziala wspaniale, tyle ze zacialem sie w momecie, gdy chcialem wpisac dane bezposrednio do Excela97. Do katalogu windows\system dogralem plik mscomm32.ocx, dodalem go do przybornika formantow, formant Microsoft Communication Library pojawil sie w okienku Wiecej Formantow. Kiedy jednak klikam go i zaznaczam miejsce w arkuszu, gdzie ma byc wgrany, dostaje bardzo nosny informacyjnie komunikat: Nie mozna wstawic obiektu. Co robie zle? Pozdrowienia,
Pawel.

Pawel Pawlowicz

Najprawdopodobniej (win95 robi takie numery) wina lezy po stronie systemu. Nie napisales jakim programem odczytujesz dane (Excel sie raczej do tego nie nadaje, moze sluzyc natomiast jako tabela, wtorna). Z mojej strony proponowalbym poszukac w sieci programow (a sa takie i to jako freware) sluzacych tylko i wylacznie do obslugi pH-metrow. Na poczatek proponuje www.camsoft.com

Jurek

Do You Yahoo!?
Bid and sell for free at Yahoo! Auctions.