Autor: Anita Weber-Weller (deltas_at_morena.ing.uni.wroc.pl)
Data: Mon 11 Oct 1999 - 17:33:56 MET DST

Witam,
Pragne zwrocic uwage, ze nei wszyscy tutaj uzywaja przegladarek graficznych wraz z programami do obslugi poczty - ja dosc czesto wysylam i sciagam poczte logujac sie przez telnet na serwerze - akurat jest na nim bardzo topor i nie jestem w stanie czytac polskich znakow. To tyle, proponuje wziac to pod uwage -- w koncu mail bez polskich znakow wcale nie jest taki nieczytelny, a i pisze sie go szybciej i wygodniej. Pozdrawiam
Anita