Autor: Skorpi (skorpion_at_free.com.pl)
Data: Fri 08 Oct 1999 - 20:15:03 MET DST

>Mam do was, grupowicze, pewną sprawę. Otóż wczoraj, moja mama
>(mam 14 lat ), która pracuje w firmie farmaceutycznej przyniosła mi
>trochę w/w odczynniku. Mówiła, że do całęgo zakładu przyszło tego tylko
>1/2 kg i że jej kolega przemycił to dla mnie. W związku z tym:
>1.Czy wie ktoś, jakie to ma zastosowania i czy można przeprowadzić z tym
>jakieś ciekawe doświadczenie?

ehmm...
Tlenek tytanu glownie stosowany jest jako katalizator... hihi
taka mloda, a juz sie bawi w doswiadczenia ;)))) no ok.
Wiesz. Tak sie sklada ze mam 15 lat, czyli jestem od ciebie starszy tylko o rok ;)...
Jesli chcesz przeprowadzic jakies fajne doswiadczenia, to moge ci pare podsunac ... wiesz... ja jako chlopak nie raz bawilem sie w te rzeczy ;)..... ale najgorsze jest to ze odczynniki trudno jest dostac ...
Do niektorych mosialem sieknac do pracowni chemicznej w naszej szkole... Mialem z chemii 6 i szlem na opimpiady, wiec czesto bylem w tej pracowni ;)...
Napisz co juz umisz robic, to ja ci podesle jakies, ktorych ty nie robilas. ...

>2.CCzy ktoś może powiedzieć mi, ile to coś kosztuje (czy faktycznie jest
>takie drogie.).

Ilo kosztuje, to nie wiem, ale wiem ze jest bardzo drogie ... czyli nie na kieszen mlodocianego chemika ;)...

OK.
3maj sie !

   Pozdrawiam

       Skorpi