Autor: Piotr Nikiel (niklus_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 08 Oct 1999 - 14:20:56 MET DST

Hello,

Mam do was, grupowicze, pewną sprawę. Otóż wczoraj, moja mama (mam 14 lat ), która pracuje w firmie farmaceutycznej przyniosła mi trochę w/w odczynniku. Mówiła, że do całęgo zakładu przyszło tego tylko 1/2 kg i że jej kolega przemycił to dla mnie. W związku z tym:

1.Czy wie ktoś, jakie to ma zastosowania i czy można przeprowadzić z tym jakieś ciekawe doświadczenie?

2.CCzy ktoś może powiedzieć mi, ile to coś kosztuje (czy faktycznie jest takie drogie.).

					Pozdrowienia, Nikluś
					Piotr Nikiel