Autor: Miroslaw Owczarek (owcz_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 07 Aug 1999 - 15:20:54 MET DST

Temat ciekawy, tylko sposob podawania danych troche niescisly gdyz nie zawiera czasu ekspozycji lub jednostki masy (kg masy ciala). Przyklad: cyjanowodor, srednia dawka smiertelna LCt50=2000 mg*min*m^-3, sarin Lct50=70-100 mg*min*m^-3.
Z tym ozonem to prawda zreszta istnieje wymog BHP aby pomieszczenia z aparatura wysokonapieciowa byly wentylowane. M.O.