Autor: baddrzew (baddrzew_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 11:41:06 MET DST

Witajcie,
Wlasnie mi sie przypomnialo, ze cos podobnego zrobil student Politechniki Rzeszowskiej. Doktor kazal mu napisac rownanie rozkladu tlenku rteci. On napisal: HgO --> Hg + O
Doktor na to, a co gdy zawartosc probowki "sie przegrzeje"? Student napisal: Hg --> H + g

Ok, jestem aktualnie na wakacjach w Izraelu. Siedze w klimatyzowanej "Computer Farm" w Israel Institute of Technology. Na dworze upal, ze trudno wytrzymac. Czy moze chemia zna jakies sposoby na radzenie sobie z upalem? Napiszcie jesli tak to jakie.

Pozdrowienia,

Pawel Lukasz Urban