Autor: Arkadiusz Skwarek (Arkadiusz.Skwarek)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 11:26:03 MET DST

Nie ma normy? To co u mnie lezy na biurku?? :)))) Male sprostowanie - nie ma normy polskiej ale w ogole to norma jest, opracowana przez EPA i inne normy zwykle sie na niej opieraja. A co do przewrazliwienia to sie zgadzam - WWA wystepuja w wiekszych stezeniach a ich rakotworczosc wobec ludzi jest bezsporna (w przeciwienstwie do dioksyn). Ludzie wpylaja kielbache pieczona nad ogniskiem nie baczac na WWA ale jakby im powiedziec ze sa w niej prawdopodobnie dioksyny to nie wiem czy dalej z takim smakiem by ja jedli. Coz, takie paradoksy, jednym rzeczom nadaje sie zbyt duzy rozglos (choc daleki jestem od lekcewazenia dioksyn, co to to nie!) a o innych cisza.

Pozdrawiam
Arkady

Starszy magazynier                             KIiOS  WIBiS  PL
Arek Skwarek - ARKADY ;)                       ul. Nadbystrzycka 40
arkady_at_hermes.umcs.lublin.pl                   20-618 Lublin
arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl                tel+(48-81)5381410
http://akropolis.pol.lublin.pl/users/arkadys/ fax+(48-81)5254824