Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 12:41:03 MET DST

> To nie do konca tak. Takie zachowanie czesto wynika z
> niedoinformowania albo mlodego wieku, w ktorym sie

Hmmm... chyba bylem jednym z nielicznych wyjatkow, gdyz nawet jako bardzo mlody czlowiek zazwyczaj staralem sie jak najwiecej dowiedziec o eksperymencie zanim go przeprowadzilem i glupstwa zdarzaly mi sie bardzo rzadko; podobne jednak sygnaly a niefrasobliwosci mlodocianych dostawalem juz kiedys od innego chemfana, prawdopodobnie jest wiec to zjawisko dosc powszechne, niestety.

ak