Autor: Anita Weber [Wb] (deltas_at_ing.uni.wroc.pl)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 12:05:22 MET DST

Rajmund Michalski wrote:

> Witam !
>
> Cieszę się, że trafiłem na Waszą ciekawą stronę i chciałbym zapisać się
> na listę dyskusyjną.
> Mam 36 lat i jestem adiunktem w Instytucie Podstaw Inżynierii Środowiska
> PAN w Zabrzu. Moje podstawowe zainteresowania to szeroko rozumiana
> analityka chemiczna w kontekście badania stanu środowiska. Ponieważ z
> zawodu jestem nauczycielem chemii przez kilka lat prowadziłem lekcje
> chemii w różnych szkołach średnich, jednak od kilku lat całkowicie
> poświęciłem się pracy w Instytucie.
>
> Przesyłam pozdrowienia

> [...]

Witaj Rajmund,
Jezeli interesuja Cie sprawy srodowiskowe, goraca polecam problematyke badan skladu izotpowego pierwiastkow lekkich (wodor, siarka, tlen, wegiel) w badaniach zrodel, pochodzenia oraz kierunkow migracji zanieczyszczen w wodach powierzchniowych i podziemnych, atmosferze, w glebie... Akurat zajmuje sie glownie strona techniczna tej problematyki (jestem w zespole Pracowni Geologii Izotopowej w Instytucie Nauk Geologicznych Uniwersytetu Wroclawskiego), ale moglabym polecic Ci lub podeslac kserokopie publikacji z tej dzialki. Sa to badania, w ktore sie inwestuje duzo na swiecie i rowniez w naszym kraju ciesza sie one coraz wiekszym zainteresowaniem.
Pozdrawiam
Anita

Anita Weber
Laboratory of Isotope Geology & Biogeochemistry
Institute of Geological Sciences, University of Wroclaw
Cybulskiego 30, 50-205 Wroclaw, POLAND
phone: (+48) 71 201-236, (+48) 71 402-496
fax: (+48) 71 201-371
e-mail: deltas_at_ing.uni.wroc.pl
ICQ# 13265195