Autor: Pawel Pawlowicz KCh (paw-p_at_ozi.ar.wroc.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 13:35:08 MET DST

Witam,
Istnieja pasty do metalizowania otworow w plytkach drukowanych. Powoduja one naniesienie bardzo cienkiej warstwy przewodzacej, ktora mozna pogrubic elektrolitycznie. Elektrolitem moze byc roztwor siarczanu miedzi zakwaszony kwasem siarkowym, gestosc pradu: kilka amperow na dm2. Prad, oczywiscie, staly, minus do przedmiotu, plus do miedzianej plytki. To, co napisalem powyzej moze sluzyc raczej dla orientacji, nie jest przepisem na miedziowanie. Sprawa nie jest tak prosta. Nie chcialbym byc defetysta, ale z tego, co piszesz, wywnioskowalem, ze jestes nowicjuszem. Bedziesz musial sie troche pobawic, zanim uzyskasz sensowne rezultaty. Raczej popros kogos, kto sie tym bawi, albo zapomnij o sprawie. Pozdrawiam,
Pawel

Pawel Pawlowicz
ICQ 16285739