Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Sat 17 Apr 1999 - 22:38:42 MET DST

> Witam wszystkich, dzisiaj sie dopiero zapisalem na ta liste dyskusyjna.

Witamy w gronie chemfanow!

> Ale nie o tym chcialem pisac ... Bedac na stronie WWW tej listy znalazlem
> kiolka bledow.

Bledy nalezy wpisywac do Ksiegi wnioskow i uwag.

> Nie jest tam napisane kto jest jej adminem (przynajmniej

Chyba zartujesz, jest napisane co najmniej w kilku miejscach, a sam e-mail do mnie znajduje sie nawet na stronie glownej az w dwoch miejscach (w postaci linku tekstowego (na dole strony) oraz w postaci graficznej).

> http://www.man.lodz.pl/CHEMFAN/
> na stronie tej nie dzialaja odnosniki na naglowski (ladnym zreszta) i

Rzeczywiscie - po prostu sciezki nie sa pelne. Przepraszam i dziekuje za zwrocenie uwagi, blad zostanie w ciagu kilku dni usuniety. A tymczasem prosze uzywac mirrora strony glownej, na ktorym graficzne menu caly czas dziala prawidlowo.
Adres mirrora:
http://pc69.wbc.lublin.pl/ChemFan/

Zachecam po obejrzeniu wszystkich stron chemfana do wpisania sie do Ksiegi gosci oraz do wspolpracy (szczegolowe informacje mozna znalezc na odpowiednich podstronach, np. na stronie informacyjno-powitalnej).

Andrzej Kasperowicz
chemfan & mineraly list-owner

PS. W zwiazku z brakiem zasilania serwer moze jutro nie dzialac - bylo to oglaszane wczoraj - prosze sprawdzic w archiwum.