Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Tue 23 Mar 1999 - 07:51:37 MET

Cos mi sie wydaje iz te informacje nie sa Ci potrzebne do zadnej pracy z chemii. Dlaczego - z tej prostej przyczyny ze gdybys mial jakie takie pojecie o chemii organicznej to wiedzialbys co to jest cholesterol i jego pochodne sterydowe.
O "koks" do szprycowania popytaj na bazarze, ten wschodni jest tani jak barszcz.

---Tomcio <tomur_at_friko6.onet.pl> wrote:

> Witam wszystkich.
> Mam pytanie. Jak domowym sposobem wykonac sterydy?
Czy istnieje jakis sposob
> na to? Informacje te sa mi potrzebne na prace z
chemii.

> Z gory dzieki.
>
> Tomcio
> tomur_at_friko6.onet.pl