Autor: poli_merek (toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl)
Data: Wed 17 Mar 1999 - 10:08:42 MET

Andrzej Kasperowicz wrote:

> jest

Polecam zrodla czyi niemal kompletny zbior "linkow" na temat fullerenow:

http://www.sussex.ac.uk/Users/kroto/people.html#links

Sa tam setki roznych struktur, opisy syntez, dane o aktualnych badaniach prowadzonych na calym swiecie w tej dziedzinie, lista grup badawczych ktore sie tym zajmuja, historia odkrycia fullerenow itd. itp.

Tomek Ganicz