Autor: Kazimierz Dębski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 09:33:56 MET

>Przepraszam wszestkich, którzy dostają happy99.exe z moim
adresem.
>Zaręczam, że to nie ja go rozsyłam. Sam też go dostaję (od
siebie!).
>Jeśli ktoś wie co z tym zrobić proszę o radę.

Prosze nie uruchamiac nie zamawianych programow typu *.exe i *.com, ktore
dostaja Panstwo poczta elektroniczna.

Happy99.exe jest wirusem, a wlasciwie czyms posrednim pomiedzy wirusem i koniem trojanskim.
Gdyby ktos go juz uruchomil oto lekarstwo:

w celu pozbycia sie wirusa, nalezy znalezc na komputerze pliki SKA.EXE,
SKA.DLL, LISTE.SKA oraz WSOCK32.DLL i zlikwidowac je. Nastepnie w trybie
DOS przemianowac plik WSOCK32.SKA na WSOCK32.DLL i zmienic we wlasciwosciach pliku "archive" na "read only", co uodporni plik WSOCK32.DLL przed nastepnym zainfekowaniem.

Kazek Debski