Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 20 Jan 1999 - 15:49:18 MET

>Jesli nie bedzie sprzeciwu umieszcze te informacje w dziale Aktualnosci na
>stronach chemfanu.

bede nawet bardzo zobowiazany....

>Prosze takze o podanie dokladnych danych ksiazki (wydawca, nr i rok
>wydania), wowczas umieszcze ja w spisie literatury.
Ok, przysle bezposrednio na konto, chcialbym jeszcze dodac iz ksiazka jest naprawde bardzo ciekawa, bardzo ladnym jezykiem napisana, do tego jeszcze tania. Kosztuje 18 nzl, majac pomiedzy okladkami 360 stron. Tak wiec jest co czytac (prawie) za darmo.
dziekuje za zainteresowanie
pozdrawiam

Lukasz Kuzma
Minister Spraw Zagranicznych KNSCh "ALLIN" Department of Chemistry
Wroclaw University of Technology