Autor: Karol Pilorz (akem-kpi_at_pop.lu.se)
Data: Wed 11 Feb 1998 - 10:48:19 MET

Hej,
Znik napisal:

> pudlo. garnek jest moj :))) a wlewam do niego wylacznie zimna,
Jezeli od nowosci to sie poddaje :-)

> przegotowana wode z czajnika :) zadnych weglopochodnych nie powinno
> to zawierac, chyba ze w rurociagach zyja jakies rybki lub podobne :)
nie powinny, jest natomiast troche chloru.

> mi wyglada ze to czarne, to jakis posredni produkt korozji al.
> jak sie rysuje kawalkiem aluminium po scianie, to tez zostaja czarne
> kreski.

A to juz kwestia rozdrobnienia materialu. Zloto moze byc np. czerwone (albo zielone w swietle przechodzacym).

Milego dnia,
Karol Pilorz

Dr. Karol Pilorz, current address:
Analytical Chemistry Dept.
Lund University, Box 124, 22100 Lund, Sweden fax: +46 46 2224544 tel: 2220369