Autor: Janusz Dzielendziak (JAS_at_WCHUWR.CHEM.UNI.WROC.PL)
Data: Wed 04 Feb 1998 - 12:51:02 MET

> ja cos takiego twierdzieam? FREON NISZCZACY DZIURE ozonowa bylby bardzo
> przydatny, ale obawiam sie ze taki nie istnieje

No dobra - jako zem nie organik wiec:
Jakie sa to zwiazki te freony (ktos stwierdzil, ze jest ich 6 ; ktos inny powiedzial ze maja chlor; a mnie sie wydawalo ze maja glownie fluor)?

    Janusz Dzielendziak e-mail: jas_at_wchuwr.chem.uni.wroc.pl

            F.Joliot-Curie St 14 50-383 Wroclaw Poland
                    tel. 0048 71 204345
Strzez sie swych pierwszych odruchow, zazwyczaj sa szlachetne.
                                                        Talleyrand