Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 16:17:36 MET

> Witam wszystkich!
> Czy ktos moglby udzielic mi informacji dotyczacych spalania styropianu?
> Jakie zwiazki sie wydzielaja w czasie tego procesu i jaka jest ich

Pewnie oprocz zwiazkow, ktore zwykle powstaja przy spalaniu substancji organicznych, rowniez troche styrenu i duzo, duzo sadzy, zakladajac oczywiscie, ze spalamy w powietrzu i nie dostarczamy dodatkowej porcji tlenu (swoja droga ciekawe czy jest tez tam troche fullerenow? (jesli wiecej niz troche to moglby to byc dobry interes... :))).

ak

PS. Czy ktos sie orientuje przy spalaniu jakich produktow otrzymujemy najwiecej fullerenow w sadzy? Czy jest jakis "review paper" podsumowujacy proby otrzymania fullerenow w wyniku spalania roznych substancji w roznych warunkach? Jakie uzyskano wydajnosci?

I hate sigs. ;)