Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 19:02:10 MET

Ten post przesylam, bo sa do niego swietne odpowiedzi - chyba nadaje sie na hihota, ale i chemfani sie posmieja... :) a.k.

On Tue, 04 Nov 1997 19:14:48 +0100, David Gocel <gocel_at_kki.net.pl> wrote:

>Potrzebuje wzr chemiczny amfetaminy i przepis jak ja zrobic(oczywiscie
>nie na skale przemyslowa), nie wiem gdzie lepiej umiescic ten list na
>techno czy na chemia, ale zdecydowalem ze tutaj, bo chemicy produkuja, a
>technomaniacy uzywaja. Ja nie chce sprzedawac. Po prostu chcialbym
>wkoncu zsyntetyzowac cos pozytecznego.
>
>Z gry 100% dzieki wszystkim odpisujacym!

Pozytecznego ???
To zrob wode w proszku ;-)

Hern
E-mail: hern_at_irc.pl

David Gocel wrote:

> Potrzebuje wzr chemiczny amfetaminy i przepis jak ja zrobic(oczywiscie
Jesli nie potrafisz znalezc wzoru to JAK, nawet posiadajac przepis chesz ja zrobic ???

Naprawde, lepiej rob wode w proszku

(bedzie ci latwiej bo idzie zima)

z pozdrowieniami

d.r.