Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 11:05:29 MET DST

> To jednak tylko niewinna dygresja, bo perelka o wybuchowej mieszaninie
> tlenu z powietrzem jest nie do pobicia!

A swoja droga dlaczego zaden wybitny autorytet chemiczny nie dokonal sprostowania tej bzdury, na lamach mediow?

> Przy okazji pytanie dla CHEMFANOW: czy ktos umie powiedziec cos o tzw
> "czerwonej rteci", swego czasu sensacji dziennikarskiej. Mial to byc
> material niezbedny do zapalnikow bomb atomowych, przemycany do panstw
> arabskich w wiadomym celu z wiadomego kraju. ?

Podobno, dawno, dawno temu ktos przynosil do mojego Instytutu kilka kilogramow tej substancji, w celu zanalizowania co to jest - niestety nikt nie chcial sie podjac... szkoda, ze wowczas tu jeszcze nie pracowalem... :)

ak

I hate sigs. ;)