Autor: Mariusz Korwin-Piotrowski (310) (KORVIN_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 26 May 1997 - 16:53:49 MET DST

From:           "Gabriel Drabik" <gabrys_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
To:             "Chemia lekka, latwa i przyjemna ;)" <CHEMFAN_at_pluton.pol.lublin.pl>
Subject:        Re: HILFE,HELP, POMOCY!!!
Date sent:      Mon, 26 May 1997 23:53:18 +0200
Send reply to: CHEMFAN_at_pluton.pol.lublin.pl

Ja probowalem znalezc i mi sie ni udalo. Wiele razu probowalem sie z tym zapoznac ale nigdy mi sie nie udalo. Jakbym mogl prosic o jakis namiar.
Oczywiscie nie chce niczego wysadzac...

                gabrys.

Ja bym potraktowal problem ogolniej i zastanowil sie nad uzyciem przegladarek. Mi sie podoba altavista :http.// altavista.digital.com/. Mysle ,ze Ci to pomoze znalesc inne tematy a nie tylko Terrorist Encyclopidia :) and make love not war!
                                   MAC