Autor: Adam Luszczewski (wolf_at_farm.amwaw.edu.pl)
Data: Mon 26 May 1997 - 20:58:00 MET DST

Hej!

>cze Lukasz ciekaw jestem jaki to przedmiot:)
>zgodnie z tradycja na naszym wydziale temat materialow odzywa co dwa
>lata:)
>By the way ciekawe rzeczy sa w encyklopedii wojskowej i oczywiscie w
>"encyklopedii Terrorysty ":), ale tyle to chyba sam znajdziesz :)

 W "encyklopedii Terrorysty " sa owszem opisy roznych materialow wybuchowych, ale uchowaj Boze przed probami ich produkcji. Albo konczsz jako dawca narzadow (i to tylko tych, ktorych nie rozerwalo ;-) albo w ogole nic nie wychodzi. Jezeli chcesz cos wiedziec na temat materialow wybuchowych, to polecam kalsyke: "Chemia i technologia materialow wybuchowych" Urbanskiego. Niestety jest to pozycja nie do dostania chyba, ze w bibliotece ale tez rzadko. Jesli masz jakies pytania na temat materialow w., to moze pomoge.

<Wolf>