Autor: Konrad von Gawronski (gawron_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 21:01:42 MET

>Na podobnej zasaadzie dziala wytwornica uzywajaca oleju
>silnikowego zamiast glikolu. Jest to podobno szeroko stosowane w
>marynarce wojennej sposob. Ja zetknelem sie z podobnym urzadzeniem na
>kempingu w Turcji. Pracownik nosil taka wytwornice na plecach, terkotalo to
dosc
>glosno i dawalo duzo niestety smierdzacego dymu. Ale komary odstraszalo
>skutecznie na 1-2 godziny.

Hm.
Wydaje mi sie, ze nie jest to zwykly olej. W kazdym badz razie posiadam troche takiego swinstwa, co to w samolotach na pokazach i innych beczkach robi dymek na niebie. O ile pamietam to wcale tak nie smierdzialo, jak polalem to na rozgrzana "fajerke" w kuchni. A dymu robilo sporo ale - podkreslam - jest to specjalny olejek z "dodatkami".

A tak w ogole, to jesli potrzebujecie duzo dymu - stadiony pilkarskie zapraszaja.
Mozna tez wybrac sie do Warszawki na mala manifestacyjke :)

Kon.

Konrad Gawronski - Proletaryat editor
http://www2.waw.ids.edu.pl/proletaryat