Autor: Beri (fak_at_pro.logonet.com.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 00:07:59 MET

Wlasnie oto mi chodzi.Pasek niema sie zabarwiac na niebiesko tylko:=20 Jest rozowy chuchniecie ,bezbarwny(nie widoczny), chwila czasu i znowu = rozowy.
A wiec jeszcze raz, jak zastosuje CoCl*6H2O to bedzie to o co mi chodzi?

> Od: Lukowski Adam PB Instytut Produkcjii Ekologicznej w Rolnictwie =
<adamus_at_cksr.ac.bialystok.pl>
> Do: Chemia lekka, latwa i przyjemna ;) <CHEMFAN_at_pluton.pol.lublin.pl>
> Temat: Re: Odp: Tylko dla geniuszy
> Data: 30 stycznia 1997 09:23
>=20
>=20
>=20
>=20

uzyskam wlasnie taki pasek jaki opisalem( rozowy ,chucham ,znika i po = chwili wraca do swojego rozowego kolorku) ?? =20