Autor: Beri (fak_at_pro.logonet.com.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 02:58:04 MET

Witam!
Z tego co mi napisales to wynika , ze jezeli uzyje CoCl*6H2O to uzyskam = wlasnie taki pasek jaki opisalem( rozowy ,chucham ,znika i po chwili = wraca do swojego rozowego kolorku) ?? =20 Czy tak?

> Od: Lukowski Adam PB Instytut Produkcjii Ekologicznej w Rolnictwie =
<adamus_at_cksr.ac.bialystok.pl>
> Do: Chemia lekka, latwa i przyjemna ;) <CHEMFAN_at_pluton.pol.lublin.pl>
> Temat: Re: Tylko dla geniuszy
> Data: 29 stycznia 1997 15:43
>=20
>=20
>=20

pojawic sie blady niebieski.Czy moze on byc tak blady iz moge ulec = zludzeniu calkowitego zaniku koloru rozowego , niezauwazajac nawet = bladosci niebieskiego.