Autor: Andrzej Kasperowicz (A.Kasperowicz_at_plymouth.ac.uk)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 17:38:15 MET

> Moze ktos z Was ma jakies (pozytywne ;-) ) doswiadczenia z korozja ???

W przypadku gdybys zamiast oczyszczania z rdzy zechcial ja "zdezaktywowac" polecam preparat o nazwie "Kompleksor", o ktorym rowniez w jednej ze swoich ksiazek pisal mistrz, gdyz opracowano go w miejscu jego pracy. "Pachnie" mi, co prawda, podejrzanie fenolem (pomimo napisu, ze jest nieszkodliwy), ale zdaje sie, ze na rdze dziala skutecznie. Kupilem to w sklepie motoryzacyjnym. Powodzenia...

AK