Autor: BARTOSZ_at_leda.3lo.lublin.pl
Data: Tue 08 Oct 1996 - 12:16:38 MET DST

Kieruje prosbe do tego,kto sie zna dobrze na chemii. Czy moglby ktos mi objasnic reakcje dysocjacji elektrolitycznej. Chodzi mi o wskazowki: jak przebiegaja,czy sa jakies ale np. dla zasad itp.Czy kazda np. sol moze reagowac z inna,czy sa jakies zastrzezenia.
Chodze do 2 klasy w lo.
Profil biol-chem <powstrzymajcie sie od zlosliwych uwag>. Informacje prosilbym o kierowanie na prywatny adres: BARTOSZ_at_LEDA.3LO.LUBLIN.PL
z gory thanks.