Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 18 Sep 1996 - 09:29:57 MET DST

> Ale ja czegos nie rozumiem? Czy nie jest to ta sama praca zalozenie
> grupy pl.rec.chemfan co pl.sci.chem? Przy tej drugiej jest wiecej
> roboty?

To jest ta sama praca. Ale admini newsow caly czas rycza o nowej strukturze, a nic nie robia w tym kierunku. Obecnie hierarchia pl.sci.* wogole nie istnieje.
  wiec to z czym zechcesz walczyc jest bariera psychologiczna administratorow newsow a nie rozsadek.

> A poza tym jak powstanie pl.sci.chem to trza bedzie do 2 grup
> wysylac?

Nie. nie trzeba bedzie. Zmiane polozenia grupy mozna wykonac w ciagu jednej nocy. Zwykle stara grupa jest trzymana jeszcze przez miesiac, i na nia sa wysylane artykuly wyjasniajace ze sie zmienilo polozenie, i ze grupa bedzie usunieta.

> A poza tym sa chyba sposoby na administratorow. M.J. mowil
> cos, zeby w koncu powstala jakas grupa pl.sci....

prosze bardzo. walcz :) bo mi sie nie chce uganiac za lopatami wiatraka.