Autor: Krzysztof Kledzik (kledzik_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Tue 17 Sep 1996 - 16:49:38 MET DST

 Za

> Wszystkie te informacje juz dawno na internecie sa !
> Dociekliwy internauta dowie sie jak robic granaty, miotacze ognia,
> bomby zegarowe, czy nawet bomby atomowe (slabo przydatne :))
> Niektore z tych tekstow pisane sa przez debili, niektore przez przestepcow,
> a jeszcze inne przez profesjonalistow.

Prawde mowiac, nie mialem pojecia ze takie rzeczy sa w Internecie :-o

> Uwazam jednak ze powszechny dostep do informacji powinien zostac zachowany.
> Zaczyna sie do blokowania dostepu do pornografii, a konczy na........ :))))

Pornografia mi sie specjalnie nie podoba, ale jezeli ktos zna jakies ciekawe linki (soft) nie zamkniete passwordem to prosze je podac :-)))

> Acha. Chcialem jeszcze zauwazyc, ze nie jest to lista zajmujaca sie
> etyka przesylu informacji (taka istnieje w jezyku angielskim, wiec moze
> sie na nia przeniesiemy ?)

Widze, ze narobilem sporo zamieszania. Wszystko przez to, ze pare dni temu usiadlem do komputera w zlym nastroju. LUDZIE, NIE GNIEWAJCIE SIE NA MNIE ! :-) Pozdrowienia
Krzysztof Kledzik