Autor: Janusz Dzielendziak (JAS_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl)
Data: Tue 17 Sep 1996 - 12:19:23 MET DST

Hi,
> Popieram!
> Ale najpierw proponowalbym np. pl.sci.misc albo pl.sci.ogolne etc.
> A moze zorganizowalibysmy wspolnie jakas grupe? Mam na mysli
> "Chemfana" i "Przyrode". Znalezlismy juz nawet wspolny temat ;), a
> choc "Przyroda" ma charakter bardziej ogolny, i choc mnostwo w niej
> dyskusji o bocianach, puszczy takiej czy siakiej, to jednak w
> zalozeniu jest to lista wszelakich 'przyrodnikow' w sensie
> 'scientist' - czyli z zalozenia odbiorcami 'Przyrody' mieli byc
> czytelnicy np. Swiata Nauki.

Ale skad ta mania robienia calych struktur? Nie lepiej stworzyc pl.sci.chem i pl.sci.biol? Zgodze sie, ze przydalaby sie pl.sci.misc (ogolne w tej nazwie to jakies nieporozumienie...).

> Proponowalem kiedys zalozenie grupy poswieconej ogolnie nauce na
> poziomie popularnonaukowym, zbramkowanej z lista - jakies takie
> pl.sci.przyroda albo pl.listserv.przyroda, ale nie dostalem chocby
> jednej odpowiedzi. Nie upieralbym sie przy tej nazwie, ale moze
> dobrze by bylo cos takiego WRESZCIE zorganizowac?

No to do roboty!

> Jozef Pleple

 Janusz Dzielendziak
 University of Wroclaw          phone: +48 71 204345
 Faculty of Chemistry           fax:   +48 71 222348
 14 F.Joliot Curie st.          e-mail: jas_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl
 50-383 Wroclaw
 POLAND
Dlaczego wciaz myslisz, ze musisz placic tak duze podatki? Why do you still think that you must pay high taxes?