Autor: Pleple Jozef (PLEPLE_at_eko.uj.edu.pl)
Data: Tue 17 Sep 1996 - 00:38:14 MET DST

> Jak wiadomo, w lipcu walczylem o zalozenie podstawowych grup naukowych
> (jeszcze mozna to czesciowo przesledzic na pl.news.admin, np. na
> news.uci.agh.edu.pl) , niestety niefrasobliwe veto MJ polozylo sprawe.
> Ostatecznie MJ jest chyba za zalozeniem grup sci, tylko dalej nie wiadomo, na
> jaka strukture hierarchii by sie on zgodzil.

Popieram!

    Ale najpierw proponowalbym np. pl.sci.misc albo pl.sci.ogolne etc. A moze zorganizowalibysmy wspolnie jakas grupe? Mam na mysli "Chemfana" i "Przyrode". Znalezlismy juz nawet wspolny temat ;), a choc "Przyroda" ma charakter bardziej ogolny, i choc mnostwo w niej dyskusji o bocianach, puszczy takiej czy siakiej, to jednak w zalozeniu jest to lista wszelakich 'przyrodnikow' w sensie 'scientist' - czyli z zalozenia odbiorcami 'Przyrody' mieli byc czytelnicy np. Swiata Nauki.

    Proponowalem kiedys zalozenie grupy poswieconej ogolnie nauce na poziomie popularnonaukowym, zbramkowanej z lista - jakies takie pl.sci.przyroda albo pl.listserv.przyroda, ale nie dostalem chocby jednej odpowiedzi. Nie upieralbym sie przy tej nazwie, ale moze dobrze by bylo cos takiego WRESZCIE zorganizowac?

                                    Pozdrowienia,
                                                    Jozef Pleple

przyroda_at_if.uj.edu.pl
http://www.if.uj.edu.pl/misc/PRZYRODA
Subskrypcje: listserv_at_if.uj.edu.pl Subscribe Przyroda Imie Nazwisko