Autor: Janusz Dzielendziak (JAS_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl)
Data: Sat 14 Sep 1996 - 12:09:00 MET DST

Hi,
> Sprawa jest, wydaje mi sie, prosta - zwrocmy uwage na trwalosc rodnikow o
> roznych rzedowosciach (stabilizacja rezonansowa i te rzeczy). Spalanie to
> proces glownie rodnikowy, wiec jesli energia potrzebna do uzyskania
> rodnika jest duza, to wysoka bariera powoduje podwyzszenie temp. zaplonu
> ze wszystkimi tego konsekwencjami.

Dobra - ale magnetyzery sa na przewodach paliwowych... do spalania jeszcze daleka droga...

> Jeszcze slowko nt. magnetyzerow wody w instalacjach grzewczych. Wiadomo,
> ze chodzi i powstanie wielu zarodkow krystalizacji, gdyz wtedy uzyskamy
> piasek, czy szlam, a nie twarda skorupe. W tego typu "wodzie" (zupie)
> plywaja czastki polimerow okso- i hydroksozelaza, sa tam z pewnoscia
> struktrurki typu spinelu, a przeciez spinel Fe3O4 to magnetyt. Tak wiec
> chyba mozliwa jest orientacja w grudkach takiego niestechiometrycznego
> polimeru w wodzie, skupianie sie ich w wieksze ziarna i ulatwienie
> krystalizacji soli.
> Co o tym sadzicie?

A tak w ogole nie wplywu pole magnetyczna na kazda krystalizacje?

> W.P.

 Janusz Dzielendziak
 University of Wroclaw          phone: +48 71 204345
 Faculty of Chemistry           fax:   +48 71 222348
 14 F.Joliot Curie st.          e-mail: jas_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl
 50-383 Wroclaw
 POLAND
Dlaczego wciaz myslisz, ze musisz placic tak duze podatki? Why do you still think that you must pay high taxes?