Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Fri 13 Sep 1996 - 15:05:01 MET DST

On Fri, 13 Sep 1996, Krzysztof Kledzik wrote:

> Uwazam, ze kazdy powinien miec dostep do informacji, ale bez przesady !
> Taki serwer to "element kryminogenny". Wydaje mi sie ze nie powinno byc
> bezposredniego do niego dostepu. Publiczne podawanie w Internecie
> przepisow na synteze narkotykow uwazam za cos skandalicznego >:-(

Ten styl myslenia nie ma przyszlosci w Internecie: "niech zyje pela wolnosc slowa, ale z ograniczeniami". Informacje o syntezie srodkow odurzajacych _nie sa nielegalne_ i nie nalezy wzbudzac histerii z powodu znalezienia ich w Internecie. Sa do znalezienia w legalnej literaturze czy chociazby w danych patentowych. Podobnie jak przepisy na rozmaite materialy wybuchowe - to tylko niedouczonym dziennikarzom sie wydaje, ze sa to informacje nielegalne. Gdyby ktos chcial je zdelegalizowac, to musialby takze zabronic nauczania chemii organicznej ;)

--
Pawel Krawczyk, Krakow, Poland . Politechnika Krakowska . Fido 2:486/19.19

      http://pipeta.chemia.pk.edu.pl/~kravietz/ . PGP mail welcome