Autor: Przemek Czyryca (pczyryca_at_itr1.p.lodz.pl)
Data: Fri 13 Sep 1996 - 11:27:03 MET DST

On Fri, 13 Sep 1996, Krzysztof Kledzik wrote:

> Uwazam, ze kazdy powinien miec dostep do informacji, ale bez przesady !
> Taki serwer to "element kryminogenny". Wydaje mi sie ze nie powinno byc
> bezposredniego do niego dostepu. Publiczne podawanie w Internecie
> przepisow na synteze narkotykow uwazam za cos skandalicznego >:-(

A za co uwazac podanie w podreczniku Binieckiego dla studentow farmacji dokladnego przepisu na amfetamine ?
Dostepu do informacji nie da sie zablokowac, a to, ze kazdy tutaj z nas nie zrobil sobie obfitego zrodelka dodatkowych dochodow to kwestia wylacznie zasad moralnych a nie braku wiedzy czy strachu przed policja.