Autor: Konrad von Gawronski (gawron_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Thu 12 Sep 1996 - 20:09:03 MET DST

>Niestety, nie znam innej metody :-(
>Podejzewam, ze chodzi o wdychanie gazu i badanie rezultatu. Uprzedzam, ze
>medyczne gazy sa odpowiednio czyszczone a przez to bezpieczne dla
>czlowieka. Natomist gazy otrzymane domowym sposobem moga byc
>zanieczyszczone, a przez to szkodliwe dla zdrowia. Byc moze, w podtlenku
>azotu beda obecne jego wyzsze tlenki, w zwiazku z czym odradzam jego
>wdychanie !

To generalnie nie w tym rzecz.
Robilem juz to w domowych pieleszach wielokrotnie i nic mi sie nie stalo (jak widac, hm .. slychac, czytac ?) Problem w tym, ze :
1 nie posiadam azotanu amonu
2. metoda jest dosyc uciazliwa
3. nie zawsze skutkuje (nie zawsze powstaje N20 ?). Robilem to kilka razy a wlasciwie smialem sie tylko raz Ale efekt doprawdy niesamowity jak pamietam (to bylo dawno) Polecam kazdemu

K.

Acha, co do obecnosci wyzszych tlenkow, to nie powinny one powstawac, kiedy kontroluje sie starannie temperature ogrzewania.

K.G - Proletaryat editor:
http://www2.waw.ids.edu.pl/various/proletaryat