Autor: Andrzej Kasperowicz (A.Kasperowicz_at_plymouth.ac.uk)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 17:57:33 MET DST

> Prawdopodobnie slyszales komunikat, w ktorym ogloszono o pierwszej udanej
> probie uzyskania energii z takiej elektrowni. Do tamtej pory wiecej
> energii wkladano niz otrzymywano, co chyba nie jest pozadane :).

Nie wykluczone, ze o tym slyszalem. W kazdym badz razie nie chodzilo mi o zimna fuzje jak tu niektorzy sugerowali. Zimna to fuzja to temat (chyba) wszystkim dobrze znany i "oklepany" - nie ma o czym mowic... ;)))

> O ile dobrze pamietam , niedaleko naszej zachodniej granicy, ma powstac
> elektrownia termojadrowa z prawdziwego zdarzenia ( w przyszlosci ).

W jak dalekiej przyszlosci? Adam Czy slyszales o jakiejs eksperymentaslnejjuz dzialajacej na sk