Autor: suwinski_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Data: Fri 26 Jul 1996 - 09:44:18 MET DST

>Poinformuj o skutkach...ja rozebralem dwa i byla siarka ale nie dam
>glowy ze zawsze tak jest.
>
>gabrys.

Siarka mi zaczyna zgrzytac w zebach (takie plomby???) od tej kineskopowej dyskusji. Mam propozycje. W sklepach ogrodnicznych mozna kupic siarke w postaci proszku. Zawsze tez mozna jechac do Tarnobrzega, albo najblizszego sklepu z odczynnikami, albo zamowic kilogram u Mercka w Warszawie, albo zwrocic sie do Diabla. Pozdrowienia,
Wojtek Szczepankiewic