Autor: Gabriel Drabik (gabrys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 22:10:24 MET DST

> U mnie na strychu stoja dwa zlomy :) co mam z tym zrobic. zucic czyms ciezkim
> i twardym ?

Toz pisalem...
wymontyj kineskop: obetnij wszystkie kable (skoro zlomy) a potem to juz pozostama tylko 4 sruby do odkrecenia i kineskop wyjmiesz. Potem rozetnij pilka do metalu ta opaske od ktorej sruby odkrecales i masz siarke. Sama banka kineskopu pozostanie nienaruszona. Nie muszisz sie obawiac implozji...juz predzej nastapi ona jesli utluczesz przypadkiem szyjke kineskopu. To jest jedyne miejsce gdzie kineskop nie jest centymetrowa warstwa szkla. Dla bezpieczenstwa radzilbym utluc ta szyjke od razu. Jak ?? Pozostawiam to Twojej pomyslowosci. Jesli naprawde nie masz pomyslu to mam kilka patentow (absolutnie bezpiecznych).

gabyrs.