Autor: Przemek Czyryca (pczyryca_at_itr1.p.lodz.pl)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 13:00:57 MET DST

On Mon, 8 Jul 1996, Grzegorz Szyszlo wrote:

> A mozesz np. hipotetycznie powiedziec co potrafiles zrobic bedac na studiach ?
> za posiadanie samych umiejetnosci posadzic nie mozna :))))))

Znasz to o bacy i aparaturze :-) ? (*)

Np. wiedzialem co zrobic z formaliny, amoniaku, wyparki i kwasu azotowego.

(*)

Dla nie znajacych kawalu (troche rubaszny, ale chyba bez przekraczania granic wulgarnosci, jesli jednak ktos nie chce, niech nie czyta !):

Do bacy przyszla milicja (tak, tak, to bylo jakis czas temu), zrobila rewizje i mowi:

- Baco, musimy was zamknac za pedzenie bimbru.
- Co, Jo ? Bimber ? Niiii.
- Macie aparature !
- No to jak mnie mocie zamknac, to zamknijcie jeszcze za gwalt !
- A jakze to tak, baco ?
- A bo mom aparature !