LODMAN.20160901-1 UPDATE: Brak łączności ze switchem film-ds-esw

Numer : LODMAN.20160901-1 Właściciel : LODMAN NOC Status : UPDATE Typ : nieplanowane Dotyczy : węzeł Film-DS Nadawca : Jerzy Grzenda Początek zdarzenia : 2016-09-01 12:38:00 Koniec zdarzenia : Bilet otwarty : 2016-09-01 13:57:00 Bilet zamknięty : *** Opis problemu: Od godziny 12:38 obserwujemy brak łączności ze switchem film-ds-esw. Prawdopodobna przyczyną jest brak zasilania w węźle. *** Działanie: 2016-09-30 18:32:00 (0,0) Jerzy Grzenda Łączność odzyskano o godzinie 18:22. *** Przewidywany czas zakończenia: 2016-09-30 00:00 *** Zakończenie zdarzenia: *** Historia: 2016-09-05 14:36:00 (0,0) Tomasz Berner Ze względu na remont budynku wyłączone zostało zasilanie węzła. Ponowne włączenie ma nastąpić do około 20 września. 2016-09-05 14:37:00 (0,0) Tomasz Berner ----- ZMIENIONY Przewidywany czas zakończenia: z /nieznany/ na /2016-09-20 00:00/ 2016-09-13 09:57:00 (0,0) Witold Bogacki Łączność została przywrócona o 8:55. 2016-09-14 16:27:00 (0,0) Tomasz Berner Ponownie brak łączności od godziny 16:13. 2016-09-14 18:02:00 (0,0) Tomasz Berner Łączność powróciła o godzinie 16:51. 2016-09-16 10:45:00 (0,0) Tomasz Berner Brak łączności od godziny 10:27. 2016-09-20 16:21:00 (0,0) Witold Bogacki Zasilanie zostało przywrócone o 15:00 (2016-09-16). 2016-09-20 16:23:00 (0,0) Witold Bogacki Przerwy w zasilaniu wystąpiły także w okresach: od 18:29 (2016-09-16) do 9:00 (2016-09-17) oraz w dniu dzisiejszym od 11:50 do 12:30. 2016-09-21 10:04:00 (0,0) Tomasz Berner Brak łączności od godziny 09:29. 2016-09-22 08:19:00 (0,0) Tomasz Berner Łączność odzyskano o godzinie 13:53(21-09-2016). Ponowny brak łączności od godziny 07:31. 2016-09-22 12:12:00 (0,0) Michał Wierucki Łączność odzyskano o godzinie 09:37. 2016-09-22 12:14:00 (0,0) Michał Wierucki ----- ZMIENIONY Przewidywany czas zakończenia: z /2016-09-20 00:00/ na /2016-09-30 00:00/ 2016-09-30 17:25:00 (0,0) Jerzy Grzenda Brak łączności od godz. 15:39
participants (1)
-
Komunikaty Operatorzy LODMAN